تعداد بازدید: 662
زبان : فارسی

رویداد های خیریه ام وی ام در کرمان ادامه پیدا کرد

رویداد های خیریه ام وی ام

تاریخ درج خبر : 1402/8/3

صبح روز جمعه مورخ 10 شهریور ماه بود که رویدادی دیگر با موضوع خیریه را از نمایندگان خودرو سازی مدیران دیدیم. اینبار در شهر کرمان، نمایندگی نگارین گستر بم، با یک شگفتانه ویژه.

مدتی است که شاهد برگزاری رویداد های خیریه توسط باشگاه مشتریان ام وی ام در نقاط مختلف کشورمان هستیم. اصفهان، رشت، بابلسر، تهران، تبریز و حالا کرمان.

 در این رویداد تعدادی از مشتریان خودرو ایکس 55 پرو با گردهمایی در محل این نمایندگی لحظاتی را به گپ و گفتی دوستانه با جناب آقای سلیمانی مدیریت نمایندگی 438 مدیران خودرو پرداختند و شاهد اتفاقاتی ویژه بودند.

 در این رویداد جناب آقای سلیمانی با اهدا مبلغی معادل یک میلیارد ریال به خیریه امام زاده عبدلله بخش اسفندقه کرمان ضمن ارائه سیاست های کلی این نمایندگی در مورد برگزاری بیشتر رویداد های مخصوص مشتریان به لزوم ادامه فعالیت های خیریه این نمایندگی تاکید ورزید. لازم به ذکر است قبل تر نیز  این نمایندگی فعالیت های خیریه دیگری از جمله کمک به تاسیس مدرسه، ارائه پکیج های لوازم التحریر  به دانش آموزان و ... را در کارنامه خود داشته است که نشان از عزم راسخ ایشان به بهبود وضعیت زندگی مردم کرمان به خصوص جوانان و کودکان این شهر دارد.

 در حاشیه این رویداد سرکار خانم نظری به نمایندگی از خیریه امام زاده عبدلله بخش اسفندقه  با تشکر از جناب آقای سلیمانی بابت کمک به این موسسه ضمن اشاره به کمک های قبلی ایشان ابراز امیدواری کرد تا در آینده نزدیک نیز شاهد این دست از رویداد ها باشند. در انتهای این مراسم با ثبت عکسی یادگاری این مبلغ به خیریه مورد نظر تقدیم شد.

 اهتمام کامل نمایندگی جناب آقای سلیمانی در حفظ ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات ویژه در زمینه خدمات پس از فروش از نکات مثبت و قابل توجه این نمایندگی است. به همین منظور در این رویداد شاهد اتفاق ویژه ای بودیم. ارائه خدمات سرویس دوره ای و کارواش رایگان به مدت سه ماه از طرف جناب آقای سلیمانی به مشتریان حاضر در این مراسم تقدیم شد، که تاییدی بر توجه به ارائه خدمات ویژه به مشتریان توسط این نمایندگی است .

 

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.